петък, 21 януари 2011 г.

Бойните изкуства на маркетинговия Изток

SWOT-шу - древномаркетингово единоборство, с помощта на което компаниите се усъвършенствали физически и духовно. Същността е в това, да се установи всичко, което прави компанията несъвършена и използвайки потенциала, да се усъвършенства и извиси над грешните конкуренти.

BTL-кидо - този вид борба възникнал още в древен Китай. За него е писал още маркетолога Конфуций. Същността е в това, само с едно развалено яйце (без да похарчиш и един юан) да приучиш гейшите към ежедневната му употреба.

ROMI-куондо - много прилича на бумеранг. Хвърлят ROMI (return on marketing investment) и наблюдават кога ще се върне. Същността е в това да се връща, колкото е възможно по-бързо.

ПиАрате - изкуство за нанасяне на словесни удари с оръжията на Колизеума на Масовата Информация.

Banner-фу - този вид бил създаден още през 134 г.пр.н.е., когато мирни жители чупели глинени рекламни банери, за да запазят центровете на древните си градове чисти и без реклама.

Луси Налбандян

Материалите в блога са лични преводи. Копирането е забранено!

0 коментара:

Публикуване на коментар