сряда, 16 февруари 2011 г.

Как да разпознаем маркетингови отклонения у детето

Ако поведението на Вашето дете Ви изглежда странно и имате подозрения за маркетингови отклонения, то моля, внимателно наблюдавайте рожбата си за долуописаните симптоми:
1. Вашето чедо млъква само след сключване на договор за доставка на два сникърса.
2. При молба да изрецитира някое стихче предявява прайс.
3. По време на обяд благодари на мама за креативното мислене в кулинарията.
4. Изисква детайлен отчет за изследване на околните детски градини и обосноваване на избора.
5. Първия ден в детската градина разменя визитки с възпитателките.
6. Обвинява Ви в ужасен нейминг.
7. Отказва "Зърнена закуска за шампиони", защото не му харесва слогана.
8. Пласира вашата котка в квартала.
9. Периодично устройва в детската градина акции от типа "Не на кашата!" или "Долу следобедния сън!" с присъствие на журналисти.
10. Отговорът на въпроса, кого обича повече - мама или татко, започва с думите: "Благодаря за интересния въпрос!"

Ако установите наличието на повече от четири признака, незабавно започнете лечение. Давайте редовно маркетингоцидни препарати.
И помнете, колкото по-рано започнете лечението, толкова по-големи са шансовете Ви за успех!

А за мен, уви, да бъда лекувана е вече късно ...

Луси Налбандян

Материалите в блога са лични преводи. Копирането е забранено!

0 коментара:

Публикуване на коментар