вторник, 16 август 2011 г.

Афоризми за рекламата

Единствените истински поети в днешно време служат в рекламните агенции.
Тенеси Уилямс

Хубавото на рекламата е, че поднася само добри новини.
Маршал Маклуън

По-рано хората се нуждаеха от продукти, за да оцелеят. Сега продуктите се нуждаят от хора, за да оцелеят.
Николас Джонсън

Да правиш бизнес без реклама е все едно да намигаш на девойка в пълна тъмнина.
Стюърт Брит

Рекламната акция е прекрасна възможност да купиш с намаление това, което и даром не ти е нужно.
Михаил Мамчич

Хората са глупаво доверчиви ... Всяка реклама в света лежи на три принципа: добро, много и даром. Затова може да се продава скапано, малко и скъпо.
Александър Гриневский

Реклама е изкуството на превръщането на полуистина в пълна лъжа.
Едгар Шоф

Всичко се купува: любовта, изкуството, планетата Земя, вие, аз ... Особено аз. Човекът е продукт. И като всичко останало със срок на годност ... Аз съм рекламист. Заставям ви да мечтаете за това, което никога не ще можете да имате. При нас небето винаги е синьо, а момичетата красиви ... Съвършеното щастие, ретуширано с Фотошоп. Мислите, че аз правя света красив? Как ли пък не ... Аз го осквернявам ...
Всичко е временно. Любовта, изкуството, планетата Земя, вие, аз ... Особено аз.
"99 франка"

0 коментара:

Публикуване на коментар