понеделник, 16 май 2011 г.

Продажбите като нива

Пазарът е като нива, където:

  • Огледът на нивата е събиране на сведения за пазара и потенциалните клиенти.
  • Подготовка на нивата - привличане на клиенти: телефонни обаждания, писмени предложения, реклама.
  • Оран - назначаване на срещи и провеждане на първични преговори с клиенти.
  • Засяване - формиране у клиента на разбиране за това, как Вашите стоки ще решат неговите проблеми по най-добър начин.
  • Поливане - всичко, което позволява да убедите клиента да работи именно с Вас: отзиви, препоръки, гаранции.
  • Торене - сътрудничество с крупни клиенти, което повишава значимостта на компанията в очите на потенциалните клиенти.
  • Плевене - наблюдение на действията на конкуренцията и удържането и на разстояние от Вашите клиенти.
  • Ръст и развитие - търсене на нови клиенти и нови възможности за развитие на бизнеса, грижа за текущите клиенти.
  • Събиране на реколтата - извършване на продажбите и получаване на печалба.
Източник

0 коментара:

Публикуване на коментар