четвъртък, 17 март 2011 г.

Аз съм силен, аз съм най-силен!

Седял мишок на пънче и си повтарял: "Аз съм силен, аз съм най-силен!" Наблизо претичал заек, бутнал мишока с лапа и той паднал от пънчето. Въобще, обичайна история за мишоци. Но всеки мишок реагира различно:
Мишок №1 се усмихва и констатира: "Аз съм не само силен, но и лек!"
Мишок №2 се разплаква: "Как ще съм силен, като даже заекът може да ме събори от пънчето! Вечно така не ми върви! Никога няма да стана силен!"
Мишок №3 даже и не забелязва, че са го съборили. Продължава да крещи: "Аз съм силен, аз съм най!", докато следващия преминал едрогабаритен бозайник не го стъпква.
А мишок №4 , може би не най-силният, но най-умният, падайки от пънчето си задава въпроса:"А какво мога аз да науча от тази ситуация?"

2 коментара:

Nightwish El каза...

Ако бях мишок в такава ситуация щях да викам силно:
"Джеронимооооо..."
И най-вероятно да се хиля.
:)))

Gloxy-Floxy каза...

:D Оф, в тоя Блогър само нестандартни мишоци щъкат!

Публикуване на коментар