вторник, 28 декември 2010 г.

Скъпи дядо Коледа, ...

Скъпи дядо Коледа,
Как си? Надявам се, че си имал успешна година и ще се появиш с много интересни играчки. Изумително е, че продължаваш да го правиш година след година. Чудя се, как си способен да останеш номер едно в бизнеса с коледните подаръци. Всъщност, аз се възхищавам от начина, по който организираш Коледата. Наистина си доайен в областта. Разбираш какво искат хората (чрез писма като това или като децата ти го казват лично), правиш подаръците и контролираш доставката. Впечатляваща операция! Харесва ми също как, когато някой някъде спомене "коледни подаръци", хората автоматично ги свързват с дядо Коледа. Какво маркетингово преимущество! А най-хубавото от всичко е, че независимо от огромната ти популярност, нищо не се знае за личния ти живот. Носят се само слухове. Мисля, че за това много ти помага животът на Северния полюс. Добър ход! Защото като проектираш играчките, единствено елфите ти знаят какво вършиш и няма кой да те шпионира и да краде идеите ти. Освен това другите, които произвеждат коледни подаръци, не могат да ги доставят по начина, по който го правиш ти. Притежаваш едиствената шейна в дистрибуторската мрежа. Сигурно получаваш голяма отстъпка за това, защото ако не ти я дадат, можеш да откажеш да раздаваш подаръци. Много хитро!
Аз по същество не разбирам, защо раздаваш подаръци. Това е най-тъпата идея, която някога съм чувал! Ясно е обаче, защо си номер едно - кой може да се конкурира с това! Но може да възникнат затруднения да се задържиш в бизнеса, особено като се налага да посетиш всяко дете по света. Трябва или да разширяваш дейността си или да фалираш. Аз имам една идея, как да подпомогнеш финансово твоята операция - дай на всеки поне по един подарък за Коледа, след това прави батерии и ги продавай през останалата част от годината. Това ще създаде търсене - даваш на хората нещо безплатно и после им продаваш нужното, за да работи.
И трябва ли да идваш през комина? Толкова е бавно и неефективно! А какво да кажем за хората, които нямат комин? Мога да ти предложа решение с една дума - прозорци! Всички имат прозорци!
Това е всичко, което исках да ти кажа. Ти може би се интересуваш, дали съм бил добър или лош тая година, но аз наистина не обичам да говоря за личния си живот, ако не е проблем (Само от любопитство, когато си бил дете, другите да са ти викали "зубър" или "генийче"?).
Както и да е, аз няма какво да ти поискам. Предпочитам сам да създам нещо за забавление и така да се развивам. Предполагам, че сме от една порода, защото и аз правя собствени играчки.
С най-добри пожелания:
Били Гейтс

Материалите в блога са лични преводи. Копирането е забранено!

0 коментара:

Публикуване на коментар