Компания, производител на презервативи, наема две маркетингови агенции, които да проучат презервативи с какъв размер трябва да пускат на пазара, за да получат максимални печалби.
След една седмица първата агенция представя резултата от проучването си. По тяхно мнение трябва да се ориентират към производство на презервативи с дължина 28 см и диаметър 8 см.
След още една седмица и втората агенция представя своя резултат. Те твърдят, че най-добре биха се пласирали презервативи с дължина 17,2 - 17,8 см и диаметър 4,6 - 4,9 см.
Директорът е озадачен:
-Защо проучването ви отне двойно повече време? И защо има такава разлика с резултата, получен от вашите колеги?
-Позволете да погледна ... Хм ... Да ... Предполагам причината е в това, че те са питали, а ние мерихме.
Материалите в блога са лични преводи. Копирането е забранено!
неделя, 12 декември 2010 г.
Как се определя размерът
12:45
Gloxy-Floxy
1 коментара:
Това ли са ми размерите.Мисля трябва да си взема нещо да премеря .ха ха
Публикуване на коментар