понеделник, 29 ноември 2010 г.

Притча за трикракото пиле

Гениалната идея не винаги е залог за успешен бизнес.

По път, пресичащ селска местност, с 80 км/ч преминавал автомобил. Водачът забелязал, че редом с колата тича пиле. Увеличил скоростта на 90 км/ч, пилето също затичало по-бързо. Шофьорът качил скоростта на 100 км/ч, пилето отново го настигнало. Тогава той се вгледал внимателно: пилето било трикрако. То изпреварило и завило по първата пресечка на пътя. Водачът на автомобила решил да го последва, за да разбере повече за този феномен.
Стигнал до стопански двор, където видял фермер.
-Видяхте ли това? - развълнувано викнал шофьорът.
-Кое, трикракото пиле ли? - на свой ред попитал фермерът. - Да, ние ги развъждаме тук. Разбирате ли, аз обичам пилешки бутчета, жена ми и синът ми - също! По този начин от едно пиле за всеки има по едно бутче.
-Удивително! Гениална бизнес идея. Много хора обичат пилешки бутчета, както и аз. А как са на вкус?
-Не зная - отвърнал фермерът. - Досега не сме успели да хванем нито едно.

Материалите в блога са лични преводи. Копирането е забранено!

6 коментара:

Unknown каза...

Да извикат китайския военачалник на помощ ;-)

Gloxy-Floxy каза...

:D Добро предложение! ...Стига балансът да излезе положителен.:D

Лични финанси каза...

Хехехе :) Една от любимите ми! Бях я използвала в една презентация по Евристика - само че не знам защо на другите не им беше смешно колкото на мен, въпреки че пак беше забавно :)

В презентацията вързах историята с тезата "Не бива иновациите да излизат извън контрол".

Gloxy-Floxy каза...

:) И на мен ми е смешна, звучи и адекватно към твоята теза, не знам защо не са я оценили.
А случайно да имаш идея кой е автора?

Лични финанси каза...

Не знам, това навремето го взех от вицовете в Гювеч :)

Gloxy-Floxy каза...

:) Добре, благодаря!

Публикуване на коментар