вторник, 11 септември 2012 г.

Кърти, чисти, извозва

... Всъщност, за времето говоря. Че къде ще намерите по евтина работна ръка от него?!
Краят на тазсутрешния пост на Влади ме подсети за едни снимки от последното ни ходене на село, които така и не показах.
Я се вгледайте внимателно и отгатнете какво е това!


Ако успеете, много ще ме изненадате, то аз отблизо се затрудних ... Значи, това е плувен басейн. Сега, ако се вгледате пак, пред най-високия трън вдясно ще видите дръжката на стълбичката. А историята е такава:
Един ден, като се връщахме от плаж, се сетих за този комплекс на реката, който сме посещавали преди двадесетина години. Казваше се "Воденицата" май и имаше ресторант със сигурност, а може би и хотелска част. Помолих мъжа ми да завие, за да погледнем какво се е случило с него. Така беше запустяло натам, че един фазан си седеше необезпокояван  насред пътя. И заварихме това:


По тая метална конструкция имаше асма, под която седяха външните маси на ресторанта, вътре не знам каква база са имали. А аз съм снимала почти от брега на реката, което означава, че панорамата не беше за изпускане.
Сградите все още са солидни. Тук-там има по счупен прозорец.








Даже и кладенец си има, по онова време селото нямаше водопровод. Не знам частно ли е общинско ли е, но по ме кара на мисълта за второто, защото как най-изгодно ще продадем на наш човек, ако не го оставим да се обезцени максимално?!

0 коментара:

Публикуване на коментар